Incompany trainingen

Assertief communiceren

Assertief communiceren<br>

Krachtig optreden is niet altijd even makkelijk. Mist u soms net dat stukje zelfvertrouwen om tijdens een bijeenkomst uw mening en ideeën naar voren te brengen? Herkent u het gevoel dat u soms dichtklapt tijdens een discussie? Vindt u het lastig om nee te zeggen of uw grenzen aan te geven? Na het volgen van deze training gaat het uitspreken van gedachten en gevoelens u makkelijker af. In deze training leert u op te komen voor uzelf. U communiceert assertiever, zowel verbaal als non-verbaal.

Lees meer  

Conflicthantering

Conflicthantering<br><br>

Effectieve communicatie is het sleutelwoord in het hanteren van een conflict. In het dagelijkse werk hebben we allemaal wel eens te maken met spanningen en irritaties die leiden tot conflicten. Soms worden ze uit de weg gegaan, soms escaleren ze. Wilt u graag leren hoe u deze conflicten niet hoeft te ontlopen of verergeren? Wat u kunt doen om conflicten effectief op te lossen? Dan is de interactieve en praktijkgerichte training Conflicthantering voor u bedoeld!

Lees meer  

Effectief vergaderen

Effectief vergaderen<br><br>

Vindt u dat vergaderingen te vaak plaats vinden, geen nieuwe inzichten brengen of afleiden van het echte werk met onduidelijkheden en ongemotiveerde deelnemers tot gevolg? Vindt u dat vergaderen anders kan? Meldt u dan nu aan voor de training effectief vergaderen.




Lees meer  

Feedback geven en ontvangen

Feedback geven en ontvangen

Feedback is één van de belangrijkste vaardigheden in communicatie. Met goede feedback houd je elkaar scherp, help je elkaar om betere resultaten te bereiken en bouw je aan goede realties. Vindt u het lastig om op een effectieve manier feedback te geven? Wordt er meer óver elkaar dan mét elkaar gepraat? Wilt u leren uw bewoording zo te formuleren dat een ander hiermee aan de slag kan? Dan is deze training uitermate geschikt voor u.

Lees meer  

Functioneringsgesprekken voeren

Functioneringsgesprekken voeren

In deze training leert u hoe u functioneringsgesprekken op een inspirerende én resultaatgerichte manier kunt voeren. Wilt u weten hoe u een gesprek goed opbouwt? Wilt u leren op een prettige en duidelijke manier de confrontatie aan te gaan met uw medewerker? Na deze training bent u in staat met meer zelfvertrouwen functioneringsgesprekken te voeren. De prestaties evenals de motivatie van uw medewerkers zal hierdoor worden verhoogd.


Lees meer  

Monteur als ambassadeur

Monteur als ambassadeur

Als monteur bent u specialist. U weet alles over het product van de organisatie en komt dagelijks bij klanten. Daarnaast bent u ook het visitekaartje van de organisatie waarvoor u werkt. Hoe gaat u om met klanten die klagen of klanten met veel vragen? Hoe zorgt u voor een goede balans tussen uw monteurswerk en klantgerichtheid? Tijdens de training Monteur als ambassadeur leert u zich beter verplaatsen in de klant door de juiste vragen te stellen. U vervult de ambassadeursrol met meer zelfvertrouwen en bent daardoor beter in staat de klant tevreden te stellen.

Lees meer  

Omgaan met verbale agressie

Omgaan met verbale agressie

Verbale agressie is een onderwerp waar iedereen wel eens mee te maken krijgt en is voor veel mensen lastig. Want hoe ga je om met een persoon die niet krijgt wat hij wil? Wilt u weten hoe u escalatie van emoties kunt voorkomen en hoe u effectief en professioneel kunt omgaan met grensoverschrijdend en agressief gedrag van klanten? Dan is de training omgaan met verbale agressie van FPR Training iets voor u.



Lees meer  

Timemanagement

Timemanagement<br><br>

Heeft u het gevoel dat er te weinig uren in een dag zitten? Heeft u het permanent druk en heeft u het gevoel dat u wordt geleid door de waan van de dag? In deze training leert u structuur aan te brengen in uw werkdag door het stellen van heldere doelen, beter plannen en het bepalen van prioriteiten. U krijgt meer inzicht in uw eigen manier van werken, waardoor u meer grip zult hebben op uw tijd. U gaat naar huis met concrete tips & tools.



Lees meer  

Ziekteverzuim

Ziekteverzuim <br><br>

Ziekteverzuim is vervelend voor de medewerker én voor de organisatie. De kosten van verzuim kunnen flink oplopen. Allerlei vragen komen op u af. Welke stappen kent de Wet Verbetering Poortwachter? Wat mag wel en wat mag niet? Hoe ga ik effectief de diverse verzuimgesprekken aan met werknemers? Als leidinggevende kent u de medewerker en weet u wat er speelt op de werkvloer. De aanpak van ziekteverzuim start bij jou! Wilt u leren hoe u dit doet? Meldt u dan aan voor de interactieve en praktijkgerichte training verzuimmanagement voor leidinggevenden.

Lees meer